2013. augusztus 22., csütörtök

SZÍNen a "Villanások"

Játszók: Hocz György, Hevesiné Kratochwill Katalin, Novák Magdolna, Koszna István (Élményszínház)
Játékmester: Korom István

Helyszín. Szegedi Ifjúsági Napok, a SZÍN


Úgy döntöttünk, szavak nélkül, csupán testbeszéddel alkotunk, erre maradt esélyünk. Egy mikrofonnal fülelünk

És gyűlik a közönség ...


Eszter felszabadultság érzésétől mi is gyorsan erőre kapunk.


Pista a közösség erejéről kérdezte a mesélőt.


Ez egy képkocka belőle.



Zoli kettős érzése, és a látvány hatása a fiúra:


Majd egy nosztalgikus érzés időződött fel Tóniban:




"Ez én vagyok? Én voltam?"

A képeket és a beszámolót  Pataki Kitti (Élményszínház) készítette:

"Villantásom a Villanásokkal
2013. augusztus 21-én a Szegedi Ifjúsági Napokon felléphettünk. A fellépés fergeteges - meglepő -ösztönszerű volt. Mindenki, aki odajött, úgy nézett a színpadra, mintha megtestesült csodára nézett volna. Akiket a játékmester szóra fakasztott, bátrak voltak, felszabadultak; Megosztottak velünk egy részt önmagukból. A játszók játéka fenomenális volt. Éreztem a hallhatatlan összhangot közöttük. A zajban szavak nélkül csak a testükkel beszéltek. Mindenki megértette őket. Köszönjük Villanások! 
P.K. önkéntes kortárssegítő" 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése